heart

Informácie o dodaní

heart

     Kupujúci berie na vedomie, že ponuka tovaru na stránkach www.kidilove.sk predstavuje aktuálny stav zásob na sklade, stavy produktov sú aktualizované každý deň.
     Dostupnosť NA SKLADE, vieme expedovať tovar do 24 hodín, respektíve s prijatou objednávkou do 13,00 hod ešte hneď v ten deň, ak je tovar fyzicky na sklade (pri platbe dobierkou)
     Dostupnosť externý sklad - znamená, že tovar je skladom u dodávateľa / výrobcu a čaká sa na naskladnenie (približný termín dodania uvádzame aj na stránke priamo pri konkrétnom produkte) Ak by bol termín iný, dlhší, budeme Vás obratom mailom informovať.
    Ak je tovar vypredaný, ale nie je možné tovar vložiť do košíka, znamená dlhší výpadok tovaru. Ak máte o konkrétny tovar záujem, môžete sa o dodacej dobe informovať cez náš live chat, alebo mailom info@kidilove.sk
    Dodacia doba na tovar v ponuke www.kidilove.sk je nasledovná:

          1. ak je tovar na sklade predávajúceho, potom je odoslaný do 24-48 hodín od prijatia objednávky
          2. ak je tovar externý sklad, či na objednávku, o termíne dodania bude kupujúci informovaný mailom alebo predbežný termín dodania je pri každej položke.
     
    Doručenie kuriérom UPS je do 24 hodín od odoslania tovaru. Doručovanie sa vykonáva počas pracovných dní.
    O dodacej lehote a termíne dodania bude predávajúci kupujúceho informovať pri potvrdení objednávky e-mailom, alebo telefonicky. Ak kupujúcemu nevyhovuje oznámená predĺžená dodacia lehota, má možnosť stornovať objednávku v súlade s bodom 3. obchodných podmienok
    Pri platbe prevodom je tovar kupujúcemu odoslaný až po pripísaní peňazí na bankový účet predávajúceho.
    
DOPRAVA TOVARU

    Predaj a doručenie tovaru prostredníctvom internetových stránok www.kidilove.sk je štandardne vykonávaný len v rámci Slovenskej republiky. V prípade záujmu o doručenie tovaru mimo územie SR je potrebné kontaktovať predajcu.
    Predávajúci zabezpečuje dodanie tovaru spôsobom, ktorý si môže kupujúci vybrať pri zadávaní objednávky:

    1. v rámci SR – rozvoz kuriérskou službou UPS alebo Packeta
    2. osobný odber v sklade (LEN po predchádzajúcej dohode o prebratí v deň a hodinu) 
        KIDI Trade s.r.o., Holubyho 7/12, Košice, aj to len pri predošlej platbe prevodom na účet, prípadne platbe kartou cez platobnú bránu.
     
     - Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na určené miesto.
     - Tovar je primerane zabalený a zabezpečený. Kupujúci je povinný pri preberaní tovaru skontrolovať neporušenosť zásielky. V prípade ak kupujúci zistí akékoľvek poškodenie zásielky je povinný o tejto skutočnosti bezodkladne informovať predávajúceho, najneskôr však do 24 hodín odo dňa doručenia zásielky. Kupujúci je povinný poškodenie zásielky zapísať do preberacieho dokladu kuriérskej služby. Bez tohto zápisu nebudú neskôr akceptované žiadne reklamácie týkajúce sa poškodenia zásielky.
    - V prípade doručenia tovaru prepravcom (kuriérom) je tovar poistený v plnej výške.
    - Spolu s tovarom dodá predávajúci kupujúcemu faktúru (daňový doklad) – slúži ako dodací list, návod na obsluhu a záručný list (ak si to druh tovaru vyžaduje).
    - Predávajúci zodpovedá za tovar až po jeho prevzatie kupujúcim. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim od doby, kedy tento písomne potvrdí prevzatie tovaru.
    - Predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného tovaru kupujúcemu zavinené prepravcom. Za poškodenie zásielky zavinené prepravcom zodpovedá v plnom rozsahu prepravca, u ktorého je tovar vždy poistený. Takéto prípady rieši predávajúci dodaním nového tovaru kupujúcemu, bez ohľadu na vysporiadanie vzniknutej škody s prepravcom. O prepravcovi, ktorý zabezpečuje doručenie tovaru, rozhoduje predávajúci. Cena za dopravu je uvádzaná na doklade o kúpe samostatne a je súčasťou celkovej hodnoty dodaného tovaru.
   - Predávajúci nenesie zodpovednosť za prípadné nedodanie tovaru kupujúcemu, ku ktorému došlo vinou výrobcu, alebo distribútora v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia, zrušenia distribučných práv, alebo iných nepredvídateľných prekážok. V takomto prípade má kupujúci nárok na vrátenie peňazí v plnej výške.
   - Náklady na dodanie nadrozmerného, krehkého, alebo ťažkého tovaru sa zaväzuje predávajúci oznámiť kupujúcemu pri potvrdení objednávky.
    Poplatky za dodanie tovaru do 50 kg sú nasledovné:

    1. Dobierka kuriérskou službou UPS - dodanie tovaru prostredníctvom osvedčenej kuriérskej služby UPS. Tovar balíme do čiernych obalov alebo do krabíc. K prepravnému sa pripočítava služba dobierka.
    Takto zabalený balík k Vám dôjde do 24 hodín od objednávky (ak nedôjde ku komplikáciam pri preprave + ak sa so zákazníkom nedohodlo po objednávke inak + zákazník objednal tovar do 12:00 hod. v deň objednávky), pričom pri výbere balíka zaplatíte za prepravné aj za tovar služba UPS 5.60 € s DPH (4.67 € bez DPH)

    2. Zásielka kuriérskou službou UPS/Packeta (pri platbe vopred zálohovou faktúrou prevodom na účet) - dodanie tovaru prostredníctvom osvedčenej kuriérskej služby UPS pri zaplatení za tovar vopred, čím je preprava kvôli absencii dobierky lacnejšia.  Tovar balíme do čiernych obalov alebo do krabíc. Takto zabalený balík k Vám dôjde do 24 hodín od prijatia platby na náš účet (ak nedôjde ku komplikáciam pri preprave + ak sa so zákazníkom nedohodlo po objednávke inak + zákazník objednal tovar do 12:00 hod. v deň objednávky), pričom pri výbere balíka si ho od kuriéra prevezmete a neplatíte nič (platili ste už vopred na účet zálohovou faktúrou).
Služba UPS / Packeta 3.80€ s DPH (3.17€ bez DPH) . Tieto poplatky budú automaticky pripočítané pri potvrdení objednávky a kupujúci ich prehľadne vidí aj v zozname / prehľade objednávky pred jej odoslaním.

    3. Pri objednávke vyššej ako 79€  (maloobchodný predaj) ,  doprava nebude účtovaná.
     
    - V prípade ak nebol tovar doručený kuriérom v dohodnutom termíne (spravidla do 24 hodín od odoslania) a kupujúci nemá informáciu o stave doručovania tovaru, môže sa obrátiť na našu prevádzku, kde mu budú poskytnuté požadované informácie, prípadne si podľa informácii v expedičnom emaile môžete zavolať do depa kuriérskej služby a podľa čísla zásielky sa o jej statuse informovať.
    - Poplatok za dodanie tovaru nad 50 kg je kupujúcemu oznámený pri prijatí objednáky e-mailom, telefonicky a je spoplatnený sumou 10EUR.
    - UPS prepravná služba má rovnako ako iné prepravné služby čas rozvozu pri bežnej zásielke - službe od 8.00 - 18:00 hodiny v deň doručenia. Ak chcete tovar doručiť do 10:30, alebo 12:00 hodiny v den doručenia, je nutné nás upozorniť a je možné si priplatiť doplnkovú službu doručenie do 10:30, alebo 12:00 hodiny. Neručíme za dohodnuté časy, ktoré si zákazník dohodne s vodičom, ktorý má jeho zásielku, môže sa stať, že aj po dohode s vodičom Vaša zásielka z rôznych dôvodov nebude doručená na čas, aký ste si dohodli a bude doručená do času teda do 18:00 hodiny.
    - UPS prepravná služba a jej kuriéri nemajú povinnosť telefonovať na Váš uvedený mobilný kontakt (je to len na dôbrej vôli daného vodiča, či zavolá, alebo nie). Spoločnosť UPS má aj na telefonovanie vopred pred dodaním spoplatnenú službu. Ak máte o takúto službu záujem, je nutné to vpísať do poznámky a prepravu upravíme podľa aktuálnej ceny danej služby.